wtorek, 27 maja 2014

Sportowa elegancja czyli najgorętszy trend sezonu

Zainspirowana gorącymi sportowo - eleganckimi lookami lansowanymi przez moje koleżanki - blogerki, między innymi przez jedyną w swoim rodzaju Kamilę oraz moją idolkę Charlize, postanowiłam stworzyć podobną stylizację. Tiulowa spódniczka okraszona elementami jak adidasy i bluzka w sportowym kroju jest najgorętszym trendem sezonu!



Dominuje tiul w kolorze fioletu. Już wspominałam poprzednio, że fiolet to trudny kolor, ale ja jestem w stanie stworzyć udaną stylizację ze wszystkiego. I tym razem was nie zawiodłam. Spójrzcie jak moja urocza, homemaid spódnica mejd baj Mam, uroczo komponuje się z różowymi wstawkami na bluzie i butach!



Spódnica jest homemaid co oznacza, że zrobiła ją w domu moja pokojówka o imieniu Mam. Spódnica jest złożona z kilku warstw - pod spodem są bardziej dopasowane a te na wierzchu układają się niczym tiulowe falbany. To daje nam oczywiście tą elegancką część outfitu. 



Gdybyście nie zauważyli, mam na sobie szarą bluzkę o sportowym kroju i materiale. Bluzka ma print z dwoma sugestywnymi pudelkami - być może niedługo dostrzegą moją idealną twarz i zostanę gwiazdą tego wspaniałego lanserskiego portalu! Ale wróćmy do stylziacji - sportowości dopełniają wspaniałe, oryginalne i jedyne w swoimi rodzaju adidasy, sprowadzone specjalnie na zamówienie z Chin. Nawet sam Adidas nie ma jeszcze tego modelu, co oznacza, że jestem pierwsza i wyprzedzam nawet Kamę! Urocza pseudosportowa kopertówka (lub też sportowa pseudokopertówka) zainspirowana Fashionelką i jej umiłowaniem do znanych marek w najtańszym wydaniu dopełnia całości. 



Na koniec chciałam wam podziękować za wszystkie komplementy, wyrazy uznania i podziw. Na pewno zdajecie sobie sprawę jak trudno jest być mną, ale powiem wam szczerze - kto inny mógłby być gwiazdą! 


xoxo,
wasza Milenka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: komentarze chamów, prostaków i chętnych na darmową reklamę mogą pewnego dnia zniknąć. Pomyśl zatem, czy nie szkoda Ci ścierać na marne literek z klawiatury.