środa, 7 maja 2014

Animal print dress - total look

Heeeeej, to znowu ja! W dzisiejszej odsłonie mojego kącika porad o modzie pokażę wam jak nosić zwierzęce printy i uwolnić dziką kocicę drzemiącą w każdej z nas. 

Printy zwierzęce nie są łatwym motywem i nie każdemu pasują, co nie znaczy, że nie można ich nosić. Na szczęście ładnemu we wszystkim ładnie, a więc dziś możecie podziwiać je na mnie. Stawiam na total look. Zwierzęce printy od góry do dołu. No, może oprócz butów i torebki.



Zwierzęce printy mogą pojawiać się w wielu różnych koncepcjach i stylizacjach. Zawsze najtrudniejsze do obronienia są krótkie i dopasowane sukienki, tak samo jak puchate sztuczne futerka. Trzeba uważać z dodatkami, żeby nie wyglądać wulgarnie. Złota biżuteria dobrana do takiego zestawu może spotęgować wrażenie tandety. Ja postawiłam na długość maxi i uważam, że to był bardzo dobry wybór. Tego typu sukienki są bardzo in w mojej szafie. 



Sukienka którą wam prezentuję, pochodzi z Zarazy. Jest to najnowsza kolekcja, która jeszcze się oficjalnie nie ukazała, ale ja mam dostęp do show roomu i mogę stamtąd pożyczać ciuszki. Suknia układa się idealnie na mojej perfekcyjnej figurze. Na chłodniejsze wieczory przyda się szal wykonany z tego samego materiału jak i mały szaliczek zdobiący szyję. Czuję, że będzie to hit sezonu, skoro taka inspiracja jak ja pokazuje taką stylizację jako pierwsza! 



Nie zdecydowałam się na żadną biżuterię i chyba każdy może zauważyć jej brak tam. Za ozdobę robi figlarnie doszyty guziczek, nie służący zupełnie do niczego. 



Ukoronowaniem outfitu jest błękitny zestaw - torebka, oczywiście od Majkela Morsa oraz szpilki od Chimmy'ego Joo. Paznokcie pomalowałam lakierem od Czanel w kolaborującym kolorze. Może nie jest to idealna stylizacja na ślub czy komunię, ale na romantyczny spacer po parku z miętowym księciem czy warzywne piwo w ogródku kawiarnianym pasuje. 



A wy jak nosicie zwierzęce printy?

Sukienka / dress - Zaraza +++ Szpilki / heels - Chimmy Joo +++ Torebka / bag - Majkel Mors +++ Make up - Czanel
Pics by Kitty


Xoxoxo, Milena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: komentarze chamów, prostaków i chętnych na darmową reklamę mogą pewnego dnia zniknąć. Pomyśl zatem, czy nie szkoda Ci ścierać na marne literek z klawiatury.