piątek, 2 maja 2014

Feszyn majówka!

Hej Kochani! Nazywam się Milena Manequinn i jestem blogerką modową! Będę wam radzić na tym najbardziej niemodnym ze wszystkich blogów co zrobić, żeby przyzwoicie wyglądać. Zapraszam cieplutko na najnowszy post!

Rozpoczął się maj, bzy skradły moje serce, a ciepłe promienie słoneczne to prawdziwe precjoza ogrzewające skórę. Kto przepuściłby taką wspaniałą okazję na majówkę! Pamiętajcie, że majowe popołudnia to jedne z pierwszych okazji, kiedy można błysnąć odsłoniętym ciałem. Moją propozycją na takie romantyczne przechadzki i spotkania z przyjaciółmi jest niepowtarzalna w kroju i kolorystyce sukienka marki SportGlamQuinn. Żółcią nawiązuje do koloru piasku na plaży, a różem do koloru moich włosów! Paski również mogłyby skraść moje serce, gdyby nie fakt, że już zrobiły to bzy. W tym sezonie nie boimy się odważnych wzorów i fundujemy sobie poziome paseczki, pod warunkiem że nasza wypracowana na siłowni figura na to pozwala.



Do sukienki dopasowałam różowe sandały na szpilce. Pochodzą one z kolekcji wiosna 2014 Menello Planika. Podobne możecie dostać na Romvivivi za znacznie przystępniejszą kwotę. W ogóle Romvivivi to sklep pełen wspaniałych inspiracji!


Całości kompozycji dopełnia najnowsza torba z kolekcji Majkela Morsa. Jest w modnym od kilku sezonów kolorze miętowym, zdobią ją czarne printy i różowa kokarda, która idealnie łączy się z moją szminką od Burżuja.


Często pytacie mnie co robię, że moje włosy są takie piękne i tak wspaniale wyglądają. Otóż nie ufam naturalnym środkom pielęgnacyjnym, bo mój fryzjer ich nie sprzedaje! Pamiętajcie - gwarancją zdrowia i urody jest chemia i suplementy!




Mam nadzieję, że moja propozycja outfitu na majówkę przypadła wam do gustu i spędziliście miło ze mną czas! 

Xoxo, Milena



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: komentarze chamów, prostaków i chętnych na darmową reklamę mogą pewnego dnia zniknąć. Pomyśl zatem, czy nie szkoda Ci ścierać na marne literek z klawiatury.